FANDOM

Eita Semi
Eita semi
Kanji

瀨見瑛太

Romaji

Semi Eita

Status personalny
Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Wzrost

179,5 cm.

Waga

70,5 kg.

Urodziny

11. listopada

Status profesjonalny
Zespół

Shiratorizawa

Pozycja

Rozgrywający

Numer

3

Pierwsze wystąpienie
Manga

Rozdział 159

Galeria

Eita Semi (瀨見瑛太, Semi Eita) jest trzeciorocznym rozgrywającym w Akademii Shiratorizawa i kluczowym zagrywającym zespołu.

WyglądEdytuj

Eita jest dobrze zbudowany, lecz nieszczególnie wysoki -- ma 179 cm. wzrostu. Ma szpiczaste jasne włosy, których końcówki są czarne. Jego brwi są grube i czarne. Na jego koszulce stroju drużynowego widnieje nr 3.

OsobowośćEdytuj

Chłopak jest bystry i bacznie obserwuje grę wyjściowego rozgrywającego zespołu, by w razie potrzeby udzielić mu rady. Denerwuje się, gdy jego uprzejmość nie jest doceniona. Eita został zastąpiony w głównym składzie przez młodszego kolegę, ponieważ zbyt mocno pragnie pokazywać swoje umiejętności w omijaniu bloków. W roli kluczowego zagrywającego, wykonując serwy, czuje się wolny.[1]

FabułaEdytuj

Eliminacje Turnieju WiosennegoEdytuj

FinałEdytuj

Semi zwraca uwagę Shirabu, że powinien myśleć o tym jak wspierać Ushijimę. Denerwuje się, gdy chłopak niezbyt przejmuje się jego radą. Chłopak uważnie obserwuję grę młodszego kolegi.

Semi zmienia tendo

Eita zmienia Satoriego

W sytuacji, gdy w meczu następuje równowaga punktów, 26-26, Eita zmienia Satoriego na zagrywce.[2] Serw chłopaka odbiera Azumane, jednak przeciwnikom nie udaje się zdobyć punktu i Shiratorizawa wyprowadzają kontrę. Semi otrzymuje piłkę od Shirabu i wystawia Goshikiemu, który punktuje krótką. Chłopak zagrywa kolejny raz, ale Karasuno przeprowadzają udaną akcję, więc schodzi z boiska przy rotacji zawodników.

W czasie kolejnych setów Eita stoi poza boiskiem i komentuje grę z innymi graczami, jak również dopinguje drużynę. Przy wyniku 21-21 4. seta, chłopak zmienia Shirabu na pozycji zagrywającego. Semi serwuje prosto do Nishinoyi[3], który nie przyjmuje prawidłowo, ale Karasuno i tak zdobywają punkt.

Podczas 5. seta, stojąc poza boiskiem Eita stwierdza, że Kenjirō zbyt często wystawia do Wakatoshiego. Zmienia chłopaka przy przewadze dwóch punktów i pierwszą zagrywką, asem serwisowym, zdobywa punkt. Jego drugą zagrywkę przyjmuje Tanaka, ale piłka wraca na ich stronę, więc chłopak wystawia do Ushijimy, jednak przeciwnicy blokują go punktując.[4]

UmiejętnościEdytuj

Siła
                                            ☆
   4/5 Semi wykres
Skok
                                            ☆
   4/5
Wytrzymałość
                                            ☆
   4/5
Intelekt
                                 ☆           ☆
   3/5
Technika
                                 ☆           ☆
   3/5
Szybkość
                                            ☆
   4/5

Ogółem: 22/30

As serwisowy eity

Eita zdobywa punkt przez as serwisowy

Widzowie wspominają, że jest bardzo znany i utalentowany, prawdopodobnie bardziej, niż Shirabu.[5] Prowadzi zawodników w sposób umożliwiający im łatwe zdobycie punktów. Eita zdaje sobie sprawę z tego, w czym jest słabszy od młodszego kolegi. Chłopak chciałby prezentować swoje umiejętności i polegać na własnej sile w unikaniu bloków, ale wie, że obecna Shiratorizawa nie potrzebuje takiego rozgrywającego, ponieważ ma silnego asa, którego lepiej wykorzystuje Kenjirō.[1]

Zagrywki z wyskokuEdytuj

Semi jest kluczowym zagrywającym, który pierwszy raz wchodzi na boisko w trakcie drugiego seta meczu z Karasuno i zmienia Tendō. Zagrywki z wyskoku chłopaka są bardzo silne, a przeciwnicy mają problem z ich prawidłowym przyjęciem. Sawamura, a nawet Nishinoya, odbierając serw Eity nie są w stanie wyprowadzić piłki do pozycji rozgrywającego. W trakcie 5. seta chłopak wykonuje as serwisowy.[6]

RelacjeEdytuj

Satori TendōEdytuj

Edytuj

Kenjirō Shirabu Edytuj

Semi przejawia silną niechęć do lekceważącego zachowania Shirabu, szczególnie gdy udzielił mu porady w meczu z Karasuno. Eita został zastąpiony przez Shirabu i choć są osoby, które twierdzą, że Semi jest bardziej uzdolniony, uznaje on umiejętności i cechy młodszego kolegi, których samemu mu brakuje w odniesieniu do sposobu gry Shiratorizawy.

RelacjeEdytuj

Ushijima WakatoshiEdytuj

RelacjeEdytuj

RelacjeEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Zgodnie z kartą postaci z 18 tomu:
    • Eita uczy się w klasie 3-1.
    • Jego ulubionym jedzeniem jest tekka maki (suhi z tuńczykiem).
    • Obecne zmartwienie: Tendō mu powiedział, że wygląda niefajnie w codziennym ubraniu.

OdniesieniaEdytuj

  1. 1,0 1,1 Manga Haikyū!!: Rozdział 181, strona 7
  5. Manga Haikyū!!: Rozdział 159, strony 4-5

NawigacjaEdytuj