FANDOM

Mały Gigant
Malygigant
Inaczej zwany

Tenma Udai

Status personalny
Płeć

Mężczyzna

Wiek

21

Wzrost

ok. 170 cm

Status profesjonalny
Zespół

Karasuno (kiedyś)

Pozycja

Atakujący

Numer

10 (w Karasuno)

Pierwsze wystąpienie
Manga

Rozdział 1 Rozdział 338

Anime

Odcinek 1

Galeria
Mały Gigant
Status profesjonalny
Galeria

Mały Gigant, był zawodnikiem klubu siatkarskiego w Liceum Karasuno i asem drużyny. Jest idolem Hinaty, który po zobaczeniu go w telewizji zaczął grać w piłkę siatkową.

WyglądEdytuj

Spojrzenie małego giganta

Pierwszy rzut na twarz Małego Giganta.

Nie wysoki. Ma długie do ramion, czarne włosy, które ułożone są w lekkim nieładzie, z małą grzywką. Jego twarz jest okrągła, oczy duże, brwi są cienkie, a usta ułożone w delikatnym uśmiechu.

OsobowośćEdytuj

Saeko powiedziała, że był przystojnym, ale bardzo złośliwym chłopakiem o strasznym, "niesamowicie intensywnym", spojrzeniu. Jego całe ciało dawało poczucie wzniosłej pychy i pewności siebie z bycia asem zespołu, na którym bardzo polegano.

W rozdziale 338 jednak widać, że Mały Gigant to zrelaksowany i pogodny chłopak, o czujnym, lecz spokojnym spojrzeniu. W rozmowie z Hinatą wydaje się otwarty i gadatliwy.

HistoriaEdytuj

W trakcie meczu treningowego na sali gimnastycznej Karasuno, gdy chłopak nie był jeszcze tak dobrym zawodnikiem, został zmieniony. Ostatecznie zespół przegrał mecz, a wściekły gracz wyszedł na korytarz, by po chwili uderzyć głową w szafkę.

Pod okiem "Ukaia z Karasuno" stał się zawodnikiem godnym miana asa drużyny. W tamtym czasie zespół dostał się na boisko narodowe wygrywając w eliminacjach z Shiratorizawa. Jeden z meczów był pokazywany w telewizji, a Mały Gigant chwalony przez spikera.

Z Małym Gigantem twarzą w twarz stajemy w rozdziale 338, gdy rozmawia on ze swoimi dawnymi kolegami z liceum oraz Hinatą. W rozmowie z Shoyo wyznaje, że już nie gra w siatkówkę. Głównie ze względu na to, że chce robić także inne rzeczy oraz dlatego, że nie za bardzo ma z kim grać.

UmiejętnościEdytuj

Jest powiedziane, że posiadał niesamowitą zdolność skakania.

Mały Gigant od początku nie był dobrym zawodnikiem. Dopiero z biegiem czasu stał się asem zespołu dzięki ciężkiemu treningowi pod okiem trenera Ukaia.

OdniesieniaEdytuj

NawigacjaEdytuj