FANDOM

Wataru Onaga
Wataru onaga anime
Kanji

尾長 渉

Romaji

Onaga Wataru

Status personalny
Płeć

Mężczyzna

Wiek

15

Wzrost

191.3 cm

Waga

81.1 kg

Urodziny

14. kwietnia

Status profesjonalny
Zespół

Fukurōdani

Pozycja

Środkowy

Numer

12

Pierwsze wystąpienie
Manga

Rozdział 81

Galeria

Wataru Onaga (尾長 渉, Onaga Wataru) jest środkowym klubu piłki siatkowej Fukurōdani. Chłopak jest jedynym pierwszorocznym w pierwszym składzie.

WyglądEdytuj

Onaga jest dobrze zbudowanym, najwyższym graczem w drużynie. Chłopak ma zawsze lekko wydętą wargę i kwadratową szczękę. Jego włosy są bardzo krótko ostrzyżone.

OsobowośćEdytuj

Wygląda na to, że Onaga nie ma szczególnych się cech osobowości, ale widać, że jest bardzo miły. Razem z innymi chciał pomóc przestraszonej Yachi i zaproponował jej wodę w trakcie barbecue.

FabułaEdytuj

Trening w grupie Akademii FukurōdaniEdytuj

Akademia FukurōdaniEdytuj

Onaga, jak pozostali członkowie zespołu, zostaje pokazany podczas rozmowy Ukaia i Takedy o drużynach Grupy Akademii Fukurōdani.[1]

Liceum ShinzenEdytuj

Podczas pierwszego meczu drugiej części obozu, Fukurōdani rozgrywają pierwszy mecz z Karasuno. W jego trakcie w pewnej chwili Onaga śmieje się razem z Bokuto z próby wystawienia przez Nishinoyę piłki.

W trakcie ostatniego meczu z Karasuno, Onaga zdobywa punkt dzięki atakowi tuż nad głową Tsukishimy. Później Onaga i Konoha próbują zablokować atak Azumane i chociaż nie udaje im się to, to chłopak przebija piłkę poza linię. Gdy Bokuto psuje atak, Onaga domyśla się, że stanie się przygnębiony i dziwi się, że nastąpiło to tak szybko. Zespół musi grać bez asa, ale mimo to prowadzi wyrównaną walkę. W ostatniej akcji Onaga wykonuje zadanie wabika, by Bokuto mógł z sukcesem zdobyć punkt zapewniający im wygraną.

Popołudniu, członkowie klubów spotykają się na barbecue. Podczas posiłku Onaga proponuje Yachi wodę, a później wszyscy rozstają się i wracaj do swoich miast.

UmiejętnościEdytuj

Siła
                                 ☆           ☆
   3/5 Onaga wykres
Skok
                      ☆           ☆           ☆
   2/5
Wytrzymałość
                                            ☆
   4/5
Intelekt
                      ☆           ☆           ☆
   2/5
Technika
                      ☆           ☆           ☆
   2/5
Szybkość
                                 ☆           ☆
   3/5

Onaga jest jedynym pierwszorocznym zawodnikiem w drużynie. Oznacza to, że jego umiejętności środkowego są bardzo dobre. Chociaż nie zostały one dokładnie przedstawione to widać, że jest dobrym wabikiem, a jego przebicia są silne i osiągają cel.

OdniesieniaEdytuj

NawigacjaEdytuj